Armastatud animasarja “Käpapatrull” fännid saavad alates 14. oktoobrist rõõmustada, sest populaarse päästekoerte tiimi uued seiklused jõuavad Kidzone lastehommiku raames Kanal 2 ekraanile. Värske hooaeg pakub veelgi rohkem põnevust ja enneolematuid väljakutseid Seikluste lahes. Marshall, Rubble, Chase, Rocky, Zuma ja Skye on tagasi ja valmis silmitsi seisma uute ohtudega.
“Käpapatrulli” päästekoerad usuvad, et ükski ülesanne pole liiga suur ega ükski koer liiga väike. Nende vaprus, nutikus ja suurepärane meeskonnatöö muudavad nad tõeliseks kangelasteks, kes suudavad lahendada isegi kõige keerulisemaid ülesandeid. Nad on alati valmis reageerima ja abistama, olles laste ja perede suurimad kaitsjad.
Vaata igal laupäeval ja pühapäeval kell 08:00-8:30 Kanal 2-s “Käpapatrulli” ja võida auhindu! Kui ekraanile ilmuvad auhindade pildid, siis saada sõnum märksõnaga KANAL 2 ekraanile ilmuvale numbrile ja osaled auhindade loosis!
_____________________________________________________________________________________
KÄPAPATRULLI SMS-MÄNG KANAL 2-s
TARBIJAMÄNGU REEGLID
Kampaania korraldab ja auhinnad väljastab: Wide Media OÜ, Tartu mnt 80, 10112 Tallinn, Eesti; registrikood 11118868; telefon: +372 5825 9391, e-post: marketing@widemedia.tv (edaspidi korraldaja).
Loosimised korraldab: Wide Media OÜ
Kampaania territoorium: Eesti Vabariik
Kampaania periood: 14.-29.10.2023
Kampaania auhinnad:
12x Paw Patrol Mighty Pups Movie pehmed mänguasjad (väärtused 14,99€-23,99€/tk)
6x 30€ väärtuses XS kaupluste kinkekaardid (väärtus 30€)
Kampaania läbiviimise kord on kehtestatud korraldaja poolt käesolevates reeglites. Kõik korraldaja otsused kampaania läbiviimisel on lõplikud ning kõigile kampaanias osalejatele kohustuslikud.
Kampaanias osalemiseks peab osaleja saatma vähemalt ühe SMSi märksõnaga KANAL 2 lühinumbrile 15977 kellaajavahemikus 8:00-8:30 ning nädala päevadel, mil Kanal 2 näitab Käpapatrulli. Nädala päevadeks on laupäev ja pühapäev ning kellaajavahemik 08:00-8:30. Saadetava SMSi miinimumkogus ei ole määratud. Iga saadetud SMS on võrdeline 1 loosinumbriga. Ühe SMSi hind on 0,19 €.
Kampaanias osalemiseks võib saata ka mitu SMSi.
Auhindade võitjaid teavitatakse telefoni teel hiljemalt loosimisele järgneva 3 tööpäeva jooksul.
Kui auhinna võitjaga pole võimalik ühendust saada loosimisele järgneva 5 tööpäeva jooksul, siis loositakse välja uus sama auhinna võitja.
Auhindade võitjatega võtab korraldaja ühendust saadetud SMSi kontaktandmetel ja lepib kokku auhinna kättesaamise. Auhind saadetakse võitjale pakiautomaadi teel.
Korraldaja ei vastuta osalejate auhindade loosimisest või auhindade kätteandmisest kõrvalejäämise eest, kui kampaanias osaleja on eiranud kampaania reegleid, esitanud korraldajale enda isiku kohta puudulikke andmeid või kui korraldajal ei õnnestu auhinna võitjaga kontakti saada 5 tööpäeva jooksul loosimise toimumisest või auhinda saata eelnevalt kokku lepitud e-posti aadressile.
Tarbijamängus osalemisega annavad kõik kampaanias osalejad oma nõusoleku nende isikuandmete salvestamiseks ning kasutamiseks kampaania Korraldaja või tema volitatud esindaja poolt nii käesoleva kampaania raames kui ka tulevaste kampaaniate ning ürituste planeerimisel, organiseerimisel ning kampaanias osalejate informeerimiseks sellistest kampaaniatest ja üritustest, aga ka muudeks võimalikeks reklaameesmärkideks.
Kõik kampaaniaga seotud pretensioonid tuleb esitada kirjalikult korraldajale aadressil Wide Media OÜ, Tartu mnt 80, 10112 Tallinn, Eesti või e-posti aadressil marketing@widemedia.tv märksõnaga „KÄPPATRULLI SMS-MÄNG“. Korraldaja vastab pretensioonile kirjalikult 7 tööpäeva jooksul pretensiooni kättesaamise kuupäevast.
Kampaania kohta saab lisainfot e-posti aadressil marketing@widemedia.tv. Kirjadele vastatakse 5 tööpäeva jooksul alates kirja kättesaamise kuupäevast.
Kampaanias ei või osaleda Wide Media OÜ, Duo Media Networks OÜ, Kids Programming OÜ, Kids Network Television OÜ ja OÜ Funk & Pihel kampaania korraldamisega seotud töötajad ega nende pereliikmed.
Kampaania korraldajal on õigus vääramatu jõu (force majeure) ilmnemisel kampaania ühepoolselt katkestada, teatades sellest viivitamatult Kanal 2 kodulehel.
Kampaania korraldaja tasub kõik auhindade väljaandmisega seotud maksud.
Kõik kampaaniast tulenevad vaidlused lahendatakse vastavalt Eesti Vabariigi seadustele.