Kuigi aasta alguses ennustasid heatahtlikud konkurendid Kanal 2 programmimuudatustele kindlat hävingut, siis tegelikkuses on Kanal 2e klapp vaatajatega endiselt väga tugev ja kanal on üle aastate parimas vormis. Vaadatuimaks kommertskanaliks on jätkuvalt Kanal 2 ja seda nii kogu Eesti kui ka 18-49 noorema sihtrühma arvestuses.
Telekevade algust tähistav märtsikuu oli Kanal 2le edukas tervikuna ning hoog ei ole raugemas ka aprillis. Kanal 2 kevadiselt nooruslikku programmi vaadati nooremas 18-49 sihtrühmas 13 % rohkem, kui konkurentkanalit TV3.
„Rõõm on tõdeda, et meie programmiosakonna julged sammud on vilja kandnud ning oleme suutnud oma vaatajaid kõnetada, mis omakorda on kajastunud ka positiivsetes vaatajanumbrites,“ kommenteerib Kanal 2 programmijuht Kaspar Kaljas.
Televaatajate usaldust näitavad ka märtsikuu erinevate nädalate TOPd, kus pea pooled on Kanal 2 saated. Esikümnesse jõuavad iganädalaselt „Kuuuurija“, „Kodutunne“, „Roaldi nädal“, „Meie aasta Aafrikas“, „Radar“.
„Eriti teeb rõõmu, et oleme suutnud kanalile tuua juurde ka nooremaid vaatajaid ning kindlasti pingutame selle nimel ka edasi, et Kanal 2 oleks jätkuvalt oma austajatele meeleolukaks kaaslaseks läbi terve nädala. Täname väga oma vaatajaid ja pingutame selle positiivse koostöö nimel ka edaspidi, peagi tulemas suvi ning ei ole enam kaugel ka sügisprogramm, mille planeerimine on juba täies hoos,“ lisab Kaljas.
Uusi uudiseid toob Kanal 2 kevadprogrammi juba homme alustav kodumaine dokumentaalsari „Päriselu lood“, mille esimene osa „Kuningriigi langemine“ analüüsib Suurbritannias toimuvat ja selle mõju Eestile.