Kahe suurima kommertskanali vahel valides eelistasid Eesti televaatajad möödunud aastal rohkem aega veeta Kanal 2 seltsis. 2020. aastal edastas Kanal 2 telekanalit TV3 nii vanuserühmas 4+ kui ka 18+ vaatajate seas.  

 

Kommertsgruppide lõikes oli Postimees Grupi vaatamisaja osakaalu edumaa AMB'i ees korralik – 57 protsenti sihtrühmas 4+ ning lausa 68 protsenti sihtrühmas 18+. Kahe suurima kommertskanali lõikes (Kanal 2 ja TV3) edestas Kanal 2 sihtrühmas 4+ oma peamist konkurenti 7 protsenti ja sihtrühmas 18+ juba 14 protsenti.

Televaatajad veetsid enim aega kommertskanaleid jälgides jaanuaris, kevadise eriolukorra ajal märtsist aprillini ning detsembris.

Möödunud aastal rõõmustas Kanal 2 televaatajaid mitmete kodumaiste filmide näitamisega, mis osutusid väga menukaks. Kantar Emori Teleauditooriumi Mõõdikuuringu põhjal tõusis esikohale just kodumaise mängufilmi „Talve“ tele-esilinastus, mida vaatas keskmiselt ligi 208 000 inimest minutis. 

Alanud aastal on Kanal 2 programmis oodata kvaliteetse meelelahutuse kõrvale ka rohkem teravat publitsistikat ning ühiskondlikult oluliste teemade käsitlemist. „Turuliidriks olemine on mandaat, mille annab televaataja. Me kuulame vaatajat hoolega ja õpime temalt. Seega usume, et 2021. aasta tuleb veelgi parem, kui seda oli eelmine,“ lisab Kanal 2 omanikeringi kuuluv Jüri Pihel.

 

Eelmisel aastal jälgis Kanal 2 programmi keskmiselt 294 000 televaatajat päevas.