Aastal 2022 vaatasid Eesti elanikud televiisorit keskmiselt 3 tundi ja 24 minutit päevas. Kahe suurima eraõigusliku telekanali vahel valides veetsid televaatajad möödunud aastal enim aega jätkuvalt Kanal 2 seltsis. Keskmiselt jälgis Kanal 2 programmi iga päev ligi 324 000 televaatajat. 

 

Kanal 2 edestas kahe suurima erakanali lõikes oma peamist konkurenti 56% sihtrühmas 4-aastased ja vanemad Eesti elanikud. Lisaks üldsihtrühmale oli Kanal 2 konkurendist 38% edukam ka nn. kommertssihtrühmas, 18–59-aastaste vaatajate hulgas. 

 

Kantar Emor Teleauditooriumi Mõõdikuuringu põhjal oli Kanal 2 eelmise aasta vaadatuim saade populaarne pühapäevaõhtune meelelahutussõu „Ma näen su häält“, mille kevad-ja sügishooajal ekraanile jõudnud 24 episoodi vaatas keskmiselt minutis 162 000 inimest.

 

Kanal 2 vaadatuimate saadete esiviisikusse mahtusid veel ka kaks mälumängu. Aastaid televaatajaid kaasahaaranud iganädalane mälumäng Kuldvillak ( keskmiselt 133 000 televaatajat minutis) ja uus argiõhtune kodumaine mälumäng „15 küsimust“ ( 122 000 ). Katrin Lusti autorisaade „Kuuuurija“ püsis samuti nädalast nädalasse jätkuvalt Kanal 2 saadete vaadatavuse topis ( 115 000 ).

 

Möödunud aastal rõõmustas Kanal 2 televaatajaid ka mitme kodumaise filmi tele-esilinastusega, mis osutusid väga menukaks. Neist populaarsemad olid komöödiafilmid „Eesti matus“ (137 000) ja „Jahihooaeg“ (119 000 ).

 

Vaadatuimate saadete topi mahtus loomulikult ka veel Pekingi taliolümpiamängude erinevaid alasid, millest vaadatuim oli eestlaste lemmik talispordiala - laskesuusatamine (115 000). Järgmistele Pariisi suveolümpiamängudele saab Kanal 2 vahendusel kaasa elada juba 2024. aastal.

 

Sel sügisel 30. juubelit tähistav Eesti vanim eratelekanal Kanal 2 tänab oma vaatajaid lojaalsuse eest.